torsdag den 4. august 2011

De kom

 med posten i går.....
frøene til Bollywood-lupinerne fra Lisbet .
Jeg så billeder af dem fra hendes have i foråret .....nauh hvor var det smukt syn. Der tænkte jeg at det ville ikke være dårligt at få fat i frø fra dem....og ved i hvad...i forgårs var der indlæg på hendes blog om at hun forærede dem væk med først til mølle princippet.
Jeg skyndte mig at sende hende mail og i går fik jeg brev med posten:)

Ikke dårligt hva....
Hun havde hellere ikke gjort så lidt ud af indpakningen.
Der var en stribe sød tape foran på konvolutten og mit efternavn var skrevet RIGTIGT...med de streg og prikker der hører til..det er ikke tit det sker:) Tak for det Lisbet,det glæder mig altid...det er jo min fars navn:)



Håndskrevet kort fulgte der også med, så smukt,så smukt på alle måder og ikke mindst posen med selve frøene i.....
Det var en super, super god gave der gav lige de farver jeg havde brug for i min tilværelse i går:)
Hvis i har lyst,så skynd jer over til  Lisbet det kan godt være hun har flere :)
Og til sig søde Lisbet, tusind,tusind tak for at farve min tilværelse:)



Kan i have en god torsdag derude, den ser lidt overskyet og blæsende ud fra mit vindue, men det gør ikke noget.....jeg har min frøpose at kigge på:)

Knus og kram herfra.
6


5 kommentarer:

  1. Då antar jag vi ska få se på fantastiska lupiner nästa år här i din blogg :) Kul du fick fröerna !
    Lycka till med sådden - kram

    SvarSlet
  2. Det er så dejligt at få pakker - jeg elsker det og er forøvrigt også vild med lupiner (har mange af dem i mit sommerhus)
    Ha en dejlig dag
    kh hanne

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare heldig.

    Lupiner er en skøn blomst. Nu kan du tænke på Lisbet hele næste forår!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  4. Nej, hvor dejligt. Lupiner er en af mine favoritter så jeg glæder mig til at se dine til næste sommer :)

    SvarSlet
  5. Kære Silla,
    Sikken et smukt indlæg... Kan slet ikke forstå, jeg først ser det nu (men... det hænder desværre at nogle indlæg smutter uset forbi). Jeg er glad for jeg opdagede det... Bedre sent end aldrig, som man siger. :-)
    Hvordan er det gået med frøene... Fik du sået dem? Kunne i så fald være sjovt at se fotos af "børnene".
    Læste lige, at I har været på Island i sommerferien. Håber I havde en dejlig tur?
    *KNUS* fra Lisbet

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)