onsdag den 3. august 2011

Røver


kan jeg vist kaldes.....Jeg stjæler i hvert fald alt det jeg kan lige for tiden....
Nu er det lille pigen den yngre af slagsen der ikke er hjemme og jeg nyder godt af det:)
Mit hjerte klippede græs der i går og jeg gik om og stjal:)
Jeg hapsede solbær....kan ikke helt blive enige med mig selv om de skal blive til gele eller saft...hmmm...



og smukke røde ribs...mums...
Dem lavede jeg gele af i går...
Håber det lykkes det er vist lige lovlig sent jeg var af sted i år...
også med det:)







Gulerødder... gule,hvide og orange blev der også hapset...







og Isabellas ærter...de smagte rigtig godt:)
Hun har nemlig tre højbede hendes far lavede til hende...den ene med jordbær,en med ærter og den tredje med gulerødder. De bede nyder hun virkelig og hver gang vi besøger så skal der lige kigges til dem og vises hvor god hun har været til at passe på dem og hvor meget der er kommet ud af det:) En god måde at lære dem på.



Kan i have en rigtig god onsdag derude,den ser skøn ud fra mit vindue.

Knus og kram herfra
6

3 kommentarer:

  1. Uhm, der er intet bedre end hjemmesyrkede ting. Og dem man stjæler smager 10 gange bedre :-)

    SvarSlet
  2. Skønt med frugt og grønt direkte fra kilden :)

    SvarSlet
  3. Jeg har altid været helt vild med ribsenes udseende. De knaldrøde bær, der hænger i flotte klaser overalt på buskene. Wow! :-)
    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)