onsdag den 24. august 2011

Helena rejste væk.....

min lille piges,(den ældre af slagsen) arbejdskollega sagde farvel fordi hun skulle til at læse i storbyen Århus. Denne pige er kun 19 år, men hun er en engel af et menneske og selv om der er 13 år imellem de to så blev de rigtig gode venner. Min pige har været syg hele sommeren og Helena var ude at rejse og da hun kom hjem igen fortalte hun min datter at der var to gange hun virkelig fik hjemve...det var da hendes rejsevenindes farmor døde og da hun hørte at min lille pige blev syg....hvad siger det ikke om denne lille pige ??? Så kort til Helena fik jeg lavet med masser af følelser i og med stor glæde.
Valget faldt på hvidt karton, det hører jo en engel til, ikke??? :)
Billedet fik jeg på et skønt,skønt blog .
 Helena er jo både et blomst og en perle i mine tanker og de to lyserøde hjerter er deres kærlighed til hinanden.



Sommerfuglen håber jeg at følger hende på hendes rejse igennem livet med alle de varme tanker og taknemlighed den kan bære....
Og teksten...jaa den har jeg jo brugt tit efterhånden...meen den mener jeg hver gang jeg sætter den på et kort.





Et stort hjerte af blonde serviet,det kan jo ikke forestille andet end Helenas store hjerte....



Knus og kram herfra
7

1 kommentar:

  1. Hvor er det smukt. Det hele. Hvordan du skriver og hvad du skriver om.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)