onsdag den 24. august 2011

Vi "tagger"


mange ting....og det kan også godt bruges til og i "scrap "
Jeg lavede et lille "tag" til en lille gave til kobberbryllupet i weekenden.
Undersiden glemte jeg selvfølgelig at tage billede af,men den er lavet af det samme brune pap som indersiden af kortet...
De to hjerter i rustet jern syns jeg at matchede glimrende til papiret.



Blomsten lavede jeg af papir jeg hafde til at ligge. Og "foden" den står på er lavet med en punch.





Et lille fødselsdags "tag" blev det også til.
En herre fylde 30 år og fik gave pakket i sort og sølv.
Den lille tillykke-billet er printet ud fra scrapsisters dejlige side.




og blomsten....i kan da næsten gætte jer frem til hvad den er lavet af...ikke?

Kan i have en rigtig god dag derude,den ser lidt mørk ud fra mit vindue.....men det gør da ikke noget,jeg skal til glas i dag og så står den ellers på tur til Herning til øjenlægen med Mit hjerte.

Knus og kram herfra
6

2 kommentarer:

  1. Underbart fina tags du gjort ! Lycka till hos läkaren, hoppas allt går bra
    Kram
    Eva

    SvarSlet
  2. Du er bare så kreativ, Silla! :-) Dejligt at se dine "værker". ;-)
    Og god tur til øjenlægen. Håber alt går efter planen med Smári's øje? Hils ham mange gange. :-)
    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)