tirsdag den 23. august 2011

Nem men....


den smager himmelsk.... Det behøver ikke altid være så besværligt at lave aftensmaden....og i min verden så er det tit og ofte at denne tispunkt af dagen er der ikke meget batteri tilbage:)
Men min krop har også brug for sund mad. Her er der en meget nem OG sund aftensmad som vi fik i aften.
Pastinak 3-5 stk skrælles og skæres i små stykker,varmes på pande med lille smule olie i ca 10-15 min.
Krydres med rosmarin.

Imens steges en pk ( 4 skiver) Serrano skinke ( 10 kr i Netto) i ovnen til de er bleven lidt mørke...






Fettuccini pasta koges i letsaltet vand i 3 min.
Dryppes af når den er kogt og puttes på panden sammen med pastinak og varmes lille øjeblik med den.
Det her tager under en halv time men smager mums....

Velbekomme.

Knus og kram herfra
8


3 kommentarer:

  1. Uhm, det ser lækkert ud...

    Det er helt rigtigt at energien er brugt op når det er tid til aftensmad. Med vores skavanker skal vi administrere tiden rigtigt, og det kan ofte være svært. Når jeg har været for hård ved mig selv er jeg helt ødelagt et helt døgn efter; så er det dejligt med nem og dejlig mad...

    Kh Britta

    SvarSlet
  2. uhmm, elsker pasta og serrano stegt i ovnen - ups nu snakker min mave med :)
    'sov godt.

    SvarSlet
  3. Blæksprutten: Det har du fuldstændig ret i, det er ikke altid lige så nemt at økonomisere med en selv :)

    Maiannel: Jaa farligt ved denne tid:)Håber du har sovet godt:

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)