tirsdag den 23. august 2011

12 1/2


kan jo næsten kun betyde kobberbryllup.....:)
Jeg fik det kort også lavet af et bydonna skabelon. Jeg syns at den var lige i overkanten stor så jeg lavede den lidt mindre.
 Brun skulle den være da det passer bedst til kobberfarven på det overste lag....



det mellemste lag er af pap jeg havde til at ligge,genbrugspap :) Tallene printede jeg på samme slags pap så det matchede.
Og blomsten er lavet af mit favorit materiale...islandsk fiskeskind, jeg elsker dens egenskaber og det dufter af læder....men det får i at se meget mere til om ikke så længe:)


Indeni fik jeg også sat brunt pap til at skrive en hilsen på..
Godt resultat i det hele taget og både giver og modtager blev rigtig glade og det betyder jo kun at så er jeg dobbelt så glad :D

Kan i have en rigtig god tirsdag derude,den ser lys og dejlig ud fra mit vindue.

Knus og kram herfra


7

2 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk... lækker blomst. Denne ide snupper jeg lige :-)
    God aften!!!

    SvarSlet
  2. Det skal du da være velkommen til:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)