mandag den 22. august 2011

At fylde



50 år er stort.....
og det skal da et kort til. Jeg fik bestilling på sådan et til en mand og det syns jeg altid skal tænkes lidt over. Jeg brugte skabelon fra  bydonna var lidt i tvivl i starten fordi jeg syns den var rigtig stor.Jeg fik lidt hjælp til størrelsen fra en hjælpsom sjæl og gik så i gang.



Jeg syns at et "mannekort" må ikke pyntes for meget,men lidt blomster skulle da til og et skilte med alderen...








selvom jeg havde fået det fortalt at vedkommende var ved at koge over pga at han fyldte halvtreds.....
Jeg fik besked på om at der måtte gerne drilles lidt så jeg lavede et lille skilt til indersiden også :D



Gaven havde jeg fået med til at få lidt inspiration derfra...skiltet på kortet er det samme som på selve flasken, så kan han da ikke glemme det når indholdet er forsvundet...:)
Og størrelsen på kortet var fin i forhold til gaven.
I det hele tage blev jeg glad for resultatet og det blev også godt modtaget,har jeg hørt:)
Jeg har faktisk fået lavet lidt scrap på det sidste og det er rigtig dejligt...mere om det senere.....

Knus og kram herfra
6

3 kommentarer:

  1. Hvor har du lavet den smuk... lækre farver og papir. Din etiket, er det et stempel eller en rigtig etiket? Flot syet.
    Ha en dejlig aften!!!

    SvarSlet
  2. Smukt kort - sådan kan jeg slet ikke lave, eller rettere har slet ikke lyst - der andre der gør det så godt :)

    Tak for dine søde og empatiske hilsner hos mig :))

    Knus fra Marianne

    SvarSlet
  3. nedergaard: Tak,tak....etiketten er printet fra producentens hjemmeside :)

    Mariannel: Tak,tak og det var SÅ lidt.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)