mandag den 22. august 2011

Det gik fint

at få mit "elfe-øre" fjernet :) Det er så dejligt med denne hudlæge at han får det lavet samme dag, det der skal gøres hvis det er muligt....så har man hellere ikke muligheden for at tage hjem og fortryde :D
Det her er en ældre herre, og jeg har været der før og så vidt jeg huskede så var han sådan lidt skarp i det.... så jeg tvivlede meget om jeg skulle fortælle ham om min fibro-krop...det har jeg tænkt meget over, fordi det gør altid ondt når jeg møder en negativ indstilling angående den...bestemt når jeg tager til læge. Så tog jeg det fra en helt anden side...at hvis det blev helt umuligt så kunne jeg jo bare rejse mig og gå...:)
Nåhh..men jeg fortalte ham det og blev meget positivt overrasket.....Det første han siger er " hvordan jeg kunne have kommet i tanken om at udsætte min krop for den lorte-sygdom? jeg kunne jo fortælle ham at hvis jeg viste det så ville jeg nok være kommet af med den igen....:) "det håber jeg sandsynlig også at du gør,det er noget værre noget den sygdom"...... Sikke en lettelse :) Og hensyn det viste han også i den grad han nu kunne....Jeg fik lokal bedøvelse og kunne ikke mærke noget efter det...først en time senere. Og jo ondt det har det bestemt gjort,men det bliver bedre med hver dag der går og i nat sov jeg "godt" igen. Og som jeg sagde til min lille pige den yngre af slagsen der tog med mig dertil...det gode ved SÅ meget smerte ET sted er at så mærker jeg ikke så meget til resten af kroppen :D

Weekenden har været rigtig dejlig,med en overnattende lille engel Johan Smári natten til søndag og  et lille tur på den årlige Ulfborg marked .

I dag har jeg været til pilates og fået kortbølger på mine skuldre og nu vil jeg lidt ud i haven og se hvis det hele ikke stadig er der :)

Kan i have en rigtig god mandag derude,den ser lys og dejlig ud fra mit vindue.

Knus og kram herfra
6


4 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad for at det gik godt alt sammen! Speciallæger er altid lidt mærkelige. Min øjenlæge er også lidt skrap, hvis man ikke er forberedt på hvordan han er. Men er man forberedt, så er han faktisk lidt sjov. ;-)
    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Hvor ser dit øre fint ud nu. Ja, desværre er det ikke alle læger, der "anerkender" sygdommen, men godt at din gjorde. Håber det går godt med dit hjertes øje.

    SvarSlet
  3. Heidi: Det er jeg godt nok også:) Lidt forberedelser skal der nok altid til:)

    Dorit: Tak:) Jeg er også glad for at det er overstået... Jo tak,det håber jeg også:)

    knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Det er vel nok dejligt at få overstået sådanne kedelige ting, og godt ser det ud nu

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)