torsdag den 8. september 2011

Ubehagelig...

det var den helt klart..... den følelse jeg fik i tirsdagaften...puha....
Jeg er den der tager ufattelig mange billeder og får rigtig meget glæde ud af det...Jeg er den der altid har mit kamera til fødselsdage og ALLE andre begivenheder i vores familie....
Da jeg fik mit nye kamera så fylder de billeder meget mere end de gjorde fra den gamle,så jeg flyttede, for over en måned siden alle mine billeder fra c-drev til d-drev og det har fungeret fint.
Jeg sad også i mandags og legede lidt med dem,men tirsdag aften skulle jeg til at hente nogle billeder og de var VÆK.....
lige som i PIST HELT VÆK.....
Hele mappen var væk og der var bare et hul hvor den skulle have været...Jeg tænkte..det kan ikke passe,nu går jeg i seng og så er de der i morgen;)
Det var de bare ikke....jeg prøvede  det jeg kunne,men nej de var der ikke...
Vi er i den heldige situation at hvis der er noget "alvorligt" med vores pc så får vi besøg af en ung mand der kan bare det der...ham kontaktede jeg og efter at have prøvet lidt af hvert,så sagde han at jeg skulle prøve at "gendanne" computeren fra en dato jeg viste at billederne var der....
Vupti...det gik, om jeg var lettet,det kan i tro jeg var...
Nu har jeg igen alle mine billeder...
Uha de tanker og øjeblikke jeg ikke oplevede i går da jeg var tæt på at tro de var væk...
Skønt med gode mennesker.
7


5 kommentarer:

  1. Uha, den teknik ...
    Godt han fandt dine billeder igen.

    SvarSlet
  2. Det var godt du fik dem tilbage, kære Silla! Det er træls når teknikken driller, kender det godt, og jeg har heldigvis en mand der er rimelig klog på computere. ;-)
    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Py ha - jeg kan helt mærke panikken, man glemmer helt at trække vejret når sådan noget sker. Godt du havde en redningsmand..
    KH hanne

    SvarSlet
  4. Noget der ikke må ske - billeder må ikke blive væk - har prøvet det samme.
    Godt I fandt dem.

    Kram til dig

    SvarSlet
  5. Ubehagelig?? Uha, det er ikke ordet, hvis det skete her. Jeg har det ligesom dig - billederne betyder utroligt meget og MACen ville være det første jeg reddede i tilfælde af brand...

    Godt der findes nørder, som gider at hjælpeog at du fik reddet billederne. Må jeg anbefale, at sikkerhedskopiere dem til en ekstern harddisk - det gør jeg med jævne mellemrum (men vist ikke tit nok :-)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)