mandag den 12. september 2011

Jo jo...


det er et stykke tid siden jeg blev færdig med den babytæppe jeg strikkede på til den lille ny i familien.
Enkel og dejlig strik..ikke noget med at tænke for meget :D
Den skal afleveres snart da jeg tager til Island på torsdag...jeg fik den ikke sendt med posten da jeg syns det ville være meget mere sjovt at aflever den i egen person...

Der har været lidt stille her på det sidste...det er jo bare fordi jeg har haft rimeligt at se til angående den tur...har også fået lavet masser af mit islandske fiskeskind..mere om det senere:)

Kan i have en rigtig god mandag derude,den ser lidt mørk ud fra mit vindue.

Knus og kram herfra
6




3 kommentarer:

  1. Neej, hvor er den yndig! Enkel og florlet at se på, og kanten giver den lige prikken over i'et. Superflot, søde ven! :-)
    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Har fundet en mail fra dig i min "Uønsket mail" bakke. Guderne må vide hvorfor den er røget deri, for den var bestemt ikke uønsket. Det er nat her nu, så jeg svarer dig i morgen...

    SvarSlet
  3. Heidi: Tak søde ven:)

    Fru Olsen: :) Glæder mig til at høre fra dig...

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)