tirsdag den 13. september 2011

Turen

til mit gamle hjemland glæder jeg mig godt nok til....
Hele TI dage med min vidunderlige søster....nøjh jeg glæder mig...uha
Vi har talt ned på facebook i mange...ja rigtig mange dage :D
Vi rejser på torsdag....og hendes søn skal giftes på lørdag, det bliver SÅ spændende.
Jeg har ikke været der oppe siden min mor døde for tre år siden,så det bliver lidt mærkeligt at komme der uden at hun er der...
Med mig rejser min lille pige den yngre af slagsen og hendes små piger, Lille... ham den yngste og kæresten. Mit hjerte mener at han har holdt SÅ meget ferie de sidste to år (pga hans ben...) at han slet ikke har lov til at holde mere ferie :) Det skal han så også have lov til.
Vi skal i svømmehal,udendørs hver dag,måske også to gange om dagen.... Vi skal til fiskehandleren hvor man slet ikke kan holde op med at handle fordi han har SÅ mange spændende fiskeretter.Vi skal ud at se
en af de smukkeste steder i efterårsdragten og tage masser af billeder(Lille har købt for mig 8Gb usb..det bliver forhåbentlig nok..:)...)
Jeg kunne godt tænke mig at se de smukke smukke lys . Uha..det er så meget jeg gerne vil :)
Jeg har også bestilt tid vid min meget unikke massør og hans kone....hvis ikke for dem så ville jeg ikke have været her i dag....Og hvor blev han glad da jeg ringede...og selvfølgelig har han tid til os alle sammen..EFTER arbejde...det er lige Brynjar..."så kan vi bruge hele aftenen til at hygge hvis det er Silla."..han kan noget ikke mange andre kan og hvor jeg dog glæder mig til at se dem....
Jeg håber også at vi når en lille tur til Blue lagoon , det er en oplevelse ingen må gå glip af...det er SÅ skønt....
Og så skal jeg selvfølgelig bare sidde og nyde min kære søster, det er længe siden vi har gjort det...bare snakke,snakke,snakke.....og være stille,stille,stille.....
Det skal nydes det skal det.

Kan i have en rigtig god tirsdag derude,det er rigtig efterår udenfor mit vindue.

Knus og kram herfra

6 kommentarer:

  1. Rigtig god tur....... Håber at du får hygget dig i stor stil.

    SvarSlet
  2. Det lyder til at en rigtig dejlig tur venter forude... Håber du får en fantastisk tur, og kan nyde den i fulde drag. Glæder mig til at høre om den når du er hjemme igen...

    Kh Britta

    SvarSlet
  3. Ih hvor det lyder til at blive en rigtig hyggelig tur..
    God ferie.
    Kh hanne

    SvarSlet
  4. Forstår din glæde og forventning :-)
    God tur !

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det dejligt, kan godt forstå du glædet dig :)
    Der er så skønt i Island - men hvordan ser der ud efter vulkanerne havde udbrud- håber det er ligeså smukt som det var da jeg var der.

    Rigtig god tur

    SvarSlet
  6. Kommer du snart hjem? Savner dig her i blogland og glæder mig til at høre om turen!!

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)