tirsdag den 27. september 2011

Ude godt...

MEN hjemme bedst :-)
Vi er hjemme igen efter en vidunderlig,men alt for kort ti dages tur til Island. Det er utroligt hvor tiden flyver af sted.....det siger vist nok alt om hvor godt vi har det..ikke?
Jeg har nydt at være sammen med min søster og hendes familie,besøgt andre familie medlemmer og venner og set noget af mit smukke hjemland,besøgt FISKEHANDLEREN, min skønne,skønne massør og hans kone og været i min vidunderlige gamle svømmehal hver dag.....så jeg behøver sådan set ikke klage:)
Og det gør jeg hellere ikke, vi snakkede om det før vi tog af sted mig og min lille pige,den yngre af slagsen, hvad vi egentlig ville lave hele TI dage der oppe...men her før weekenden snakkede vi om det igen og der blev vi enige om at vi sagtens kunne bruge ti dage mere...det er så mange vi gerne ville besøge og lige kigge forbi,men det gør vi en anden god gang...
I får også meget mere at høre om turen, garnkøb, plus fiskeskind køb og se masser af smukke,smukke billeder :)

Kan i have en rigtig god dag derude,den ser lys og dejlig ud fra mit vindue:)

Knus og kram herfra
8


7 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig dejlig tur. Har altid godt kunne tænke mig at komme til island. Havde engang en veninde der kom fra island og efter nogle år i danmark flyttede dertil igen.
    Velkommen hjem :)

    SvarSlet
  2. Jubiiii! :-) Du er hjemme igen. Nej, hvor har jeg savnet dig! Jeg glæder mig til vi ses igen. :-) Tusind knus og kram fra mig

    SvarSlet
  3. Juhuuu, du er tilbage! Velkommen hjem til Danmark, Silla. Jeg glæder mig meget til at læse/se mere fra dit hjemland :-)

    Knus og Kram :-)

    SvarSlet
  4. Det ska bli trevligt att se fina bilder från Island ! Välkommen hem

    SvarSlet
  5. 3.sal til højre: Uha ja det var det godt nok også:) Rigtig skøn. Jeg tvivler ikke på at du kommer der til en dag:) Tak, tak.

    Heidi: Tak og i lige måde søde ven.

    Anita:Tak for det søde ven....Du skal nok få masser at se OG høre:)

    eWa: Tak for det:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  6. Dejligt, at du er tilbage!! Glæder mig til at se og høre mere om dit smukke land og dine oplevelser dér!

    SvarSlet
  7. Velkommen tilbage :)
    Dejligt i har nydt det - og godt kunne have brugt mere tid - det er en god ferie

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)