mandag den 3. oktober 2011

Island vol 1

 
Mine samrejsende til Island denne gang var,fra venstre: "Tilde musen" Lille´s kæreste. I midten: "min lille pige" den yngre af slagsen og min lille engel Kristína Líf og til højre: "Lille"min yngste søn og min lille engel Isabella Ósk.

Vores  tur startede torsdag den 15 september i Karup lufthavn kl 08.00 og derfra til København lufthavn.

Vi fik rigtig dejligt vejr at rejse i.Vi skulle flyve fra Kbh kl 14.40 men vores fly fra Island var forsinket om en lille halv time, det blev faktisk til halv anden time fordi da vi havde sat os ind i flyveren, havde de problemer med strøm og blev det lidt ubehagelig ventetid....det samme blev vi udsat for da vi kom til Island, der ventede vi en halv time inden de kunne lukke flyveren op... Nåh men vi nåede frem i god behold og  kl 20 var vi hjemme ved søs. Hvor var det skønt at møde dem igen:)

Fredag morgen begyndte vi selvfølgelig i svømmehal og de gjorde vi hver morgen....
Vi spiste morgenmad og så af sted, med morgenhår og i nattøj :)
Det er ikke noget bedre end at starte dagen sådan, det varme vand det gør noget ved min krop og skam også mit sind :)
Selvom jeg har været træt og haft ondt så ved jeg at det ville have været meget værre hvis vi ikke startede hver dag sådan...


Og de små nyd det i høj grad, både at være udendørs i vandet men også at komme i de varme "hot tubs" bagefter.
Det syn her var  ikke unormalt bagefter svømmehal,de var fuldstændig færdige.
Svømmehallen vi svømmer i er i min gamle hjemby Gardabær.

Kan i have en rigtig god mandag derude,denser lidt overskyet ud fra mit vindue.
7

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)