mandag den 3. oktober 2011

Bryllupet



vi var til blev holdt om lørdagen.Det var i den  gamle kirke der hører til min gamle hjemby. Min ældste søn blev konfirmeret der og min mor blev begravet der fra, kirkegården ligger lige ved siden af. Vejret var guddommeligt. Sjovt nok regnede der og ruskede om fredagen og søndagen igen, men lørdagen havde en smuk himmel og næsten vindstille.




Udsigten fra kirken over Reykjanes og den smukke,smukke Keilir







Det nygifte par glade og godt tilfredse :)







Her får ynglings-mosteren (den eneste moster) et blik.....
og det blik siger ikke andet end "yes jeg gjorde det" :D
En rigtig glad mosters dreng.






Et meget sjældent syn, os tre søskende sammen. Hvor jeg dog holder af dem og nyder at være sammen med dem. Det er skønt at have dem i hver min hånd :)
Billed kvaliteten er lidt dårlig men pyt med det.
Dagen var skøn på alle måder,den kunne ikke have blevet bedre.

Knus og kram herfra

1 kommentar:

  1. Det må have været en skøn oplevelse - dejlige billeder du viser her fra en glædens dag.
    Klem til dig!

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)