tirsdag den 4. oktober 2011

Jeg fik lavet



et kort til brudeparret for min søster.
Farven fald på hvid selvom deres farver var lilla,så syns jeg at det slet ikke kunne gå med de røde hjerter...




Personligt skulle det da være...
Gommen er dømt efter min far, Òli hedder han.
 Da far døde fik jeg nogle små ting han ejede,der blandt hans slips nåle,der var en smuk hvid blandt dem,men den var knækket....Den fik jeg så hjælp til at klippe til sådan at den kunne komme med på kortet. Oven på nålen limede jeg en sommerfugl til at give dem luft under vingerne i fremtiden.



Perlerne rundt om vinduet er fra halskæde der var min mors eje (til min datters bryllup brugte jeg nogle perler fra den til hendes brude-halskæde...) Mon ikke jeg nå at bruge resten til de fremtidige bryllupper:)
Så kan vi sige at mor og far også var til stede den dag.



I blomsterne der er af blonde fik jeg sat to pinde der simboliserer deres hjerter og kærlighed til hinanden og i de to forreste blomster er der to små klare stene,deres to engler,de har en lille dreng på to og venter en mere til februar, så det simboliserer hele den lille familie de blomster.





Indeni lavede jeg lidt forhøjning til to hjerter.







På bagsiden af hjerterne havde jeg printet ud en rigtig smuk poet af Khalil Gibran.



Kan i have en rigtig god tirsdag derude,den ser lys og dejlig ud fra mit vindue,men det blæser lidt.

Knus og kram herfra
7

2 kommentarer:

  1. Sikke et smukt kort fyldt med omtanke :)

    SvarSlet
  2. Jamen, det er jo ikke bare et kort. Det er et værdifuldt stykke historie, som skal gemmes for livet!

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)