torsdag den 6. oktober 2011

Vi bliver ved

Álafoss et stykke tid....
Vi satte os på en bænk der udenfor butikken,lige til at nyde det gode vejr der var der om mandagen.
Der kom jeg øje på deres bil...er den ikke bare sej...
mønster til en uldtrøje på kofangeren....






ikke nok med det,de har fået lavet et gelænder langs åen.....
også med mønster til en uldtrøje...
Det hedder vist at gøre noget ud af tingene ikke???

Lige overfor deres butik er der et lille beskyttet værksted der laver mange forskellige ting, lille bette sødt hus..







de har lavet de sødeste små huse af træ-stumper...
Sådan nogle skæve nogen...det kan jeg så godt li...
Det hele behøver jo ikke være lige og firkantet...vel???






Jeg kunne ikke stå for at tage billeder af hver enkelt...

Flotte ikke??












Ham her ser da lidt spøjs ud... lige som han lukker øjnene lidt og siger til en,
"du skulle bare vide" :D








Det er så nok hans køretøj, lidt blæret er han nok.....:D



Kan i have en rigtig god tirsdag derude,det regner og rusker udenfor mit vindue, rigtig efterårsvejr.

Knus og kram herfra.
8

4 kommentarer:

  1. Hej Silla, sikke nogle skønne billeder :-) De små skæve huse er slet ikke til at stå for. Ønsker dig en dejlig efterårsdag ovre vestpå, varme klem!

    SvarSlet
  2. Så godt Alafoss tingene på Island. Dog ikke bilen - den er bare for sej!
    De får brandet sig godt og grundigt på den måde.
    Kram.

    SvarSlet
  3. Hej Silla,

    Tak for din søde hilsen på mit blogindlæg. :-)

    Sikke nogle fine fotos du viser her.
    De er nok fra fra Island, tænker jeg?
    Det ville være så fedt, om jeg engang kunne tage mig sammen til en flyvetur over Atlanten, så jeg kunne besøge "min mormors land". Er sikker på det ville være en oplevelse for livet.

    *KNUS* fra Lisbet

    SvarSlet
  4. Hvor er det fedt, Alafoss reklamerer på den måde, det ser godt ud
    Hvor er det nogle flotte ting i træ, jeg kan også godt lide det skæve

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)