onsdag den 5. oktober 2011

Garnet


jeg, nej VI fik købt i Álafoss min lille pige og jeg......Noget "plötulopi" til halsedisse og sokker til hendes gartner og hende selv.








Hvem tror i så at ejer de farver her???







eller måske dem her??? jeg tør vædde at der er ingen der kan gætte :D






Her er så resten..... blandet til mig og lille pigen....Hun altså køber garnet og mor strikker...en rigtig god aftale syns jeg...ja og hun ikke mindre :D
Det hvide er til to babytæpper ( Familien på Island vokser...)
Det turkise har jeg tænkt mig at bruge til veste til mine små engle,altså drengene... To trøjer til de små piger og hue, vanter og sokker skal det nok også blive til, til dem alle sammen...det regner jo ind med bestillinger...ALLE mangle sokker til vinter...men det er jo også skønt at de vil bruge det.

Knus og kram herfra
9


4 kommentarer:

  1. TAK - du ved hvorfor.

    Godt du holdes i gang....

    SvarSlet
  2. Har du en god sokke-opskrift, der passer i størrelserne? Min opskrift passer nemlig ikke ret godt :-(

    SvarSlet
  3. Savle savle savle, siger jeg bare :-D

    SvarSlet
  4. Fru Olsen: Det var SÅ lidt:) Ja ikke? :D

    Heidi: Jo det har jeg Heidi:) et lille hefte fra Hendes Verden der nemt kan kopieres:)

    Anita: :D

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)