mandag den 28. november 2011

Første gang

blev hun klippet i dag vores lille engel Kristina Líf,det foregik på en lidt sjov måde...i mors favn med frisøren løbende rundt om hende og en lille chokoladekiks til at gøre det hele endnu bedre :D
Jeg startede dagen rigtig godt med at få mit hår klippet,det lykkedes endelig...jeg måtte aflyse to gange før fordi jeg var syg....så det var godt tiltrængt og nauh hvor var det dejligt mmm... nu ligner jeg et menneske igen :D
Til middag tog jeg ud at besøge en veninde og vi brugte eftermiddagen på at hygge...ja rigtig hygge og snakke og drikke kaffe....det var sørme også skønt og det gjorde at nu syns jeg at jeg kan starte på mine jule forberedelser og lave min adventskrans og mine julekort og...og...og...:D
Der har bare manglet noget i mit humør og energi på det sidste sådan at jeg kunne finde glæden til at komme igang.......
Jeg tror ikke hun er klar over hvor meget hun gav mig i dag, så i morgen er jeg klar...SÅ klar..

Nu vil jeg tage i seng efter en lang men vidunderlig dag, så nat,nat til jer derude.

Knus og kram herfra
5

3 kommentarer:

  1. Troede kun det var mig der havde "engle-basser" i form af børnebørn :-)
    Dejligt at kunne få sådan en gang "vitaminer" hos en god veninde.

    SvarSlet
  2. Det er altid spændende hvordan den første klipning går. Enten er de dygtige til at "sidde stille" eller også hyler de i vilden sky. ;-)
    Jeg havde også vildt lyst til at se dig i går. Kunne bare mærke at jeg trængte til lidt af din skønne karma, men jeg kunne heller ikke rigtigt overskue noget. Kæmpe krammer herfra

    SvarSlet
  3. Dejligt med en veninde der kan give en masser af energi..........

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)