tirsdag den 29. november 2011

Han fik både røv

og patter min svigersøn til hans fødselsdag....
De her altså i form af karton :D
Et rigtig mandekort,bikini med lidt bling,bling både bag...






og for....
Skabelonen fik jeg af min scrap-veninde  Bente
Det hvide papir er noget jeg havde til at ligge og det brune karton er Bazzil.





Hele kroppen...altså bag og for udfoldet.
Der er jo altid lidt drilleri mellem mig og ham så jeg syns at det kort her passede godt til ham, selv om han nu siger at han aldrig kigger på andre piger....så kiggede han  altså meget interesseret på kortet...nå jo det var jo bare karton:)



Første gang i laang tid kunne jeg ikke falde til ro i min seng i aftes på grund af at min hjerne kørte rundt...
 af idéer....rigtig positivt og jeg er SÅ glad.
Jeg gik en lang tur i morges i regn og rusk, lavede en varm kop te af ingefær og citron da jeg kom hjem igen og nu skal jeg til at blive færdig med at rydde op på mit værelse...I skulle bare have set det før :) Ved ikke om jeg tør vise før og efter billeder,vi ser...

I må have en rigtig god tirsdag derude.

Knus og kram herfra

1 kommentar:

Tak for at give bloggen liv :)