tirsdag den 29. november 2011

Færdig.....

blev jeg da med mit værelse i dag....

Her er jeg lige begyndt på oprydningen....





tada....færdig
Det har da stået på i næsten en uge men jeg blev da færdig.
Og det hele er sorteret og sat på rad og række, i kasser og mapper.....

Kan i spotte en bestemt farve....???





 Min scrap taske er da selvfølgelig grøn :D






og en parasol jeg købte i Italien for over to år siden,den skal da også få lov og pynte, med billeder af hele min dejlige familie:)





Udsigten over mit bord...ingenting på det, det er SÅ dejligt det her, nu kan jeg begynde at rode med julepyntet :)



Kan i have en rigtig god aften derude, jeg ser frem til en dejlig aften i julepyntet Fru Pedersens have, et selskab Haveselskabet har stablet på benene i samarbejde med fru Pedersen.

Knus og kram herfra.
7

5 kommentarer:

  1. Før og nu - det er altid skønt at får styr på sagerne, det giver en masse dejlig ny energi :))
    Rigtig god fornøjelse i aften :)

    SvarSlet
  2. Det er da som om vi har GRØNT som fællesnævner:-)
    Hvor dejligt med orden på det hele. Det giver som Jette skriver, en dejlig ny energi med orden :-)
    God aften!

    SvarSlet
  3. HVor ville jeg ønske, mit krearum var så ryddeligt, det ser altså godt ud - må hellere komme i omdrejninger

    SvarSlet
  4. Jette: Uha det er SÅ skønt ;)

    Perler på snor: DET har vi helt klart:)Det er det helt klart og ja det giver ny energi:

    Lydert: Som du kan se på for,billderne så er det jo bleven meget bedre:)Tvivler ikke på at dit bliver lige sådan:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)