torsdag den 1. december 2011

Reparationer...

skulle der til på de små julekalendere jeg fik lavet til mine små engle sidste år. Kan i huske dem ?
De gik lidt i udu sådan hist og her...der knækkede et hjerte på den ene og der havde faldet af lidt af de små perle håndtag og nolge blomster var bleven lidt levende :)



Men det gør ikke noget,de blev bare lavet og gjort som ny igen.





De blev da også afleveret til tiden, i går................
som aftalt med bette små stykker godtder i.
Aftalen ja...den er jo at hvert år fremover bliver de aflevert hjem til amma og afi igen og fyldt op med slik.
Og når der kommer flere engle til,så får de også en :)

Kan i have en god dag derude,udenfor mit vindue blæser og regner.

Knus og kram herfra
6








4 kommentarer:

  1. Sikke en skøn idé, Silla - jeg kan tænke mig, der er nogle små engle, der blev glade :-)
    Varme klem!

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke, sikke et stort arbejde, du har lavet der... dejligt at de kan leveres tilbage igen til lidt små reparationer og opfyldning ;-)
    Ha en hyggelig december måned, knus Lissy

    SvarSlet
  3. Madame: Det kan du tro de blev...også i år:)

    Cornelia: Tak,tak

    nedergaard: Tak Lissy,jo men det gav også en stor glæde igen, Ja ikke? Tak og i lige måde.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)