onsdag den 7. december 2011

Den skal også deles...

Vind kogebogså den på facebook, smut lige til  hjemmesiden hvis du har lyst til at deltage. Jeg har to af Sifs bøger og nyder virkelig både at lave noget fra dem og også bare at læse og kigge i dem,så jeg kunne godt tænke mig at få fingrene i denne her:)
Jeg bager tit brød der smager himmelsk,opskriften er fra en af hendes bøger...skal nok huske at dele den med jer en af dagene...
Bagte i går og tog med til fibro-pigerne til stor begejstring fra deres side....hvor var det skønt at møde dem igen.

Formiddagen står på at få lavet jule is,den har jeg lavet hvert år i næsten "hundred" år :D

Kan i have en rigtig god torsdag derude.

Knus og kram herfra

2 kommentarer:

  1. Jeg holder rigtigt meget af Sifs evne til at skabe en let og legende verden og den sidste bog fra hendes hånd er virkelig skøn så jeg håber for dig at du vinder.

    SvarSlet
  2. Jule is? Det lyder spændende. Glæder mig til at høre mere om den. ;-)
    Kæmpeknus fra mig

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)