onsdag den 7. december 2011

Første,men nok ikke sidste

gang der bliver lavet en nisse med børnebørnene....
I torsdags da vi var til bedsteforældre dag i børnehaven,tog Mit hjerte med...
og han lavede med sine store,rystende hænder en julemand,han limede huen selv på og den fik både øjne,mund og skæg.......til stor glæde for både Sebastian OG mig.....
Da vi kom hjem kom vi til at snakke om dagens oplevelse og min kære "lille" mand siger at det har han ikke engang været til med hans egne børn...og nej det har han ikke,der var altid arbejde i de skæve tidspunkter så der var ikke så meget om det.Sådan var det bare.
Den lille nisse her er den aller første han har lavet i vores forhold trods at det er jul nr 35 vi fejrer sammen :) Han sagde også bedre sent end ikke og det ville i hvert fald ikke være den sidste han laver.....Uha jeg har jo samlet på børnenes tegninger og ting og sager i mange år og siden på børnebørnenes og hvem ved om jeg nu også skal til at samle på mandens kreationer :D

Rigtig god onsdag til jer der ude. Min dag skal bruges på hygge sammen med fibro-pigerne i eftermiddag, glæder mig godt nok vi har ikke set hinanden siden juli....

Knus og kram herfra
5

3 kommentarer:

  1. Det kunne nu være lidt sjovt hvis du lavede en "mappe" til din mands ting.
    God fornøjelse i fibro klubben, det er hyggeligt at være sammen med lige-stillede..de forstår en' så godt
    Kh Hanne

    SvarSlet
  2. Dejligt indlæg, Silla. Så må du jo få lavet en boks med hans navn på ;-)

    Sådan er det jo nok for mange, det her med, at der bliver lavet noget sammen med børnebørnene, som ikke er blevet gjort med børnene. Fordi det var en anden tid, og fordi jobbet tog al tiden. Håber de unge er bedre til at huske på, at leve mens vi kan, end vi var.

    Bjørn Eidsvåg har en sang, hvor han synger, at han ville ønske, at der fandtes et hittegodskontor for tabte gyldne stunder...

    SvarSlet
  3. Forresten Silla, jo, der er meget jeg ikke kan, men det gider jeg jo ikke skrive om... ;-)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)