mandag den 9. januar 2012

Årets første


kort fik jeg lavet i sidste uge.
Endnu en postkasse blev der bestilt og gudskelov ikke til afsked denne gang,men til et 25 års jubilæum.


Blomsten blev en lille blanding af fiskelæder og nogle jeg havde til at ligge.




Tallene er af skum, de er lidt høje,men harmonerer godt sammen med "tillykke skilte",der er printet ud fra Scrapsisters hjemmeside.
Nøglehullet er også noget jeg havde liggende.







Jeg fik hådsyet, kun rundt om "lågene".
Det står godt nok at forsendelserne ikke må indeholde penge......

men sagen var jo helt omvendt:) der SKULLE penge i den, den var til  dobbelt pengegave.
Jeg har før, kun lavet til en enkelt penge-gave og havde et skabelon liggende til det,men jeg foldede den anderledes sådan at der kunne være både plads til at skrive på og til pengene.



Jeg blev faktisk lidt overrasket over resultatet...troede nok ikke helt på at det ville lykkes,men det gjorde det skam...og godt oven i købet :D
Den bagerste side havde jeg af hvidt karton sådan at der kunne skrives en hilsen på.

Kan i have en rigtig god mandag derude, det ser lidt mørkt ud, udenfor mit vindue og det regner,men det gør ikke noget,dagen skal bruges på at få resterne af vores jul ned :D

Knus og kram herfra.
3


5 kommentarer:

  1. diy : Tusind tak :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. fantastisk - hvor er det altså flot.

    SvarSlet
  3. Fantastisk flot kort - wauv
    kh hanne

    SvarSlet
  4. Mariannel og Hanne: Tusind tak...jeg får helt røde kinder ;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)