tirsdag den 10. januar 2012

Skat,jeg har smidt til vask.....

når jeg hører de ord fra Mit hjerte,så virkelig får jeg kuldegysning....ikke fordi at jeg ikke sætter pris på alt det han hjælper med,MEN vaskemaskinen må han meget gerne holde sig fra....
Da jeg skulle til at tømme den for et stykke tid siden,kom denne halsedisse ud af den, SAMMEN MED HANS ARBEDJSTØJ PÅ 60 grader............
Det er jo hans egen,men det kunne have været noget helt andet han havde smidt med ....:)

det var måske hans måde at sige på at jeg godt måtte blive færdig med den anden....som jeg nu har haft lidt længe på pindende...






her ses de sammen den gamle og den nye :D
ikke helt ens vel??? 
Det er en af de UFO´er jeg havde til at ligge før jul,(derfor juledugen :D...) som jeg bare ville blive færdig med inden årets udgang....:)

Kan i have en god tirsdag derude,den ser lidt grå ud,udenfor mit vindue.

Knus og krma herfra



7 kommentarer:

  1. Jamen så har du et stykke filt du kan bruge til noget ;0)
    Ja, de mænd , men undvære dem vil vi jo ikke ;)

    Rigtig dejlig dag

    SvarSlet
  2. Haha...det där känner jag igen ! Numera blir jag inte så himla arg mer, för det går ju alltid att återanvända :)
    Ha en fin dag och kram från mig

    SvarSlet
  3. Åh ja, de kære mænd! ;-) Jeg havde også engang en kridhvid trøje som manden ikke opdagede kom med i maskinen sammen med sort tøj. :-/ Så den var i hvert fald ikke hvid bagefter, og blev det heller aldrig igen.
    Knus og kram

    SvarSlet
  4. Jeg skal også lige godkende min kærestes sorteringer af vasketøjet før han får lov til at vaske det :)

    SvarSlet
  5. Hæ mín kæra
    ég held að gamli hálskraginn geti orðið fínasta veski :):) eða eitthvað annað sniðugt.
    Knús og kossar og hafðu það sem allra best. Sakna þín rosalega.

    SvarSlet
  6. Jeg tror faktisk, det er noget, mændene gør med vilje, så de kan slippe for vasketøjet fremover :)

    SvarSlet
  7. Jeg forstår dig rigtig godt. Jeg vil også helst vaske mit eget tøj.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)