torsdag den 26. januar 2012

En win,win


blev vores besøg på diabetes i går. Lægen skulle til at afslutte Mit hjerte derfra,men der blev snakket om engang at der var kommet nyt insulin på markedet,dengang måtte han ikke få det pga. hans hjerte. Det fik vi så snakket om og det må han godt i dag. Hun tjekkede de nyeste oplysninger og der er ingenting om at hjertepatienter ikke må få det, så nu skal der forsøges. Det nye medicin vil også hjælpe ham med at tabe sig endnu mere, sådan at han kan måske komme helt af med al hans insulin og diabetes tabletter. Efter at han fik blodprop i hjertet for ti år siden han han taget markant på og de sidste to år endnu mere inden han begyndte at tabe sig sidste år. Men med hans ben er det begrænset han kan lave at øvelser i motioncenter. Vi håber at det medicin her giver ham modet til at blive ved og får ham helt ned på godt niveau igen. Ang. vores mad er der spist både sundt og godt,selv om vi har få dårlige mad dage så er det i hvert fald ikke grillmad der:)
Nu krydser vi fingre og håber at han bliver "næsten" fri for bivirkninger. Nu ser vi. Vi er meget spændte begge to hvad der sker.


Billederne her blev taget på min vej til glas i går,sikke en solopgang...og til glas,nauh hvor jeg blev glad,meen det er en hemmelighed endnu så jeg kan hverken fortælle,eller vise billeder....men det blev godt,rigtig godt endda.

I må have en rigtig god torsdag derude, min står på at puste næse og smertestillende...jo jo ok jo, jeg er bleven forkølet som jeg ved ikke hvad.....Manden har jo døjet med det,så det måtte jo komme min vej også:)
Nu vil jeg i køkkenet og finde frem noget til at trylle det væk med.

Knus og kram herfra.

10





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)