fredag den 27. januar 2012

Jeg nåede...

at jage den væk, forkølelsen jeg vågnede med i går. Jeg har det i hvert fald meget bedre i dag. Hver gang jeg skulle synke noget føltes det som,om jeg synkede barberblade og næsen var helt stoppet til. I dag mærker jeg næsten ikke noget,bare min krop,jeg kan godt mærke den underlige følelse jeg får når jeg bliver syg,men det skal nok blive bedre:)
Jeg kogte en god og stærk portion
trylledrik og så gik jeg ellers i gang med at drikke..... Jeg varmede den godt op hvergang og der var nok 1 ltr der røg indenbords i går.

Mon ikke en lille gåtur hjælper lidt på resten, nu ser vi lige hvor koldt det er derude :D
 Mit hjerte tog ud at feje sne i nat, for første gang denne vinter.Han har jo været ude at strø salt flere gange,men det er den første sne der faldt her i nat.

Kan i have en rigtig godt fredag derude, min står på hygge og en god kop kaffe med en rigtig god veninde.

Knus og kram herfra.
10

3 kommentarer:

  1. Det er så godt, hvis man kan tage en forkølelse i opstarten og slå den ned, inden den udvikler sig. Citron og ingefær er særdeles velegnede, sådan som du skriver, og det hjælper også tit at tage et varmt bad med lavendel i.

    Jeg skal huske at tage din trylledrik, næste gang forkølelsen truer... ;-)

    SvarSlet
  2. Skønt at kunne tage noget i opløbet.
    Nyd din dag sammen med veninden ♥
    God weekend

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring - dejligt med sådan en trylledrik, det må jeg huske .

    Må din dag blive god.

    Marianne

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)