lørdag den 28. januar 2012

Sommer!!!

ok nej :D
bare min morgenmad i dag, ja med JORDBÆR i januar. Vi var ude at handle i går og i vores lokale ABC var der 250gr jordbær(Spanske) til en sølle10´er, DET kunne jeg ikke stå for.Sikke en farve det gav min morgenstart i dag,en stille start på dagen med sne der drysser fra himlen,lige lavet kaffe,ild i brændeovnen og god musik i radioen. Jeg elsker de stille weekend morgener.
Hvad med dig, skal din mad have farver i eller er det lige meget?

I må have en god lørdag derude,men pas på glatføre til dem der bor hvor det sner.

Knus og kram herfra.
8

4 kommentarer:

  1. Åhhh hvor ser det lækkert ud!!!

    Min morgenmad i dag var ret så kedelig og usund....franskbrød med jordbærmarmelade og kaffe :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. :D Det var dog jordbær :D:D:D

      Knus og kram herfra

      Slet
  2. Min morgen (eller rettere formiddag, for vi sov lidt længe) mad var en skål havregryn med mælk og et glas mælk ved siden af.
    Jeg kan lige forestille mig morgenerne i din vidunderlige stue. Ih, så hyggeligt det må være. ;-)
    Knus og kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Man må også godt sove længe i weekenden,Det er jo den rene hygge søde ven:)

      Knus og kram herfra

      Slet

Tak for at give bloggen liv :)