torsdag den 12. januar 2012

Så fredelig

så Storåen altså ikke ud da jeg gik en tur i morges.
Sådan her så den ud til gengæld i søndags da jeg luftede mit kamera.I stormen i sidste uge så gik den over sine bredder.
De små grill pladser var oversvømmet og bord-bænke var bleven bundet fast så det ikke bare sejlede sin vej...det skete nemlig sidste år.




Her midt på billedet er den bro jeg plejer at gå over,den var også under vand samt den sti der ligger langs åen.







og båden,ja der kan ses hvor den er bundet fast og kanten plejer at ligge :)
I dag er åen ikke så stille,der er bølger og det blæser kraftigt,men da jeg sov længe i dag tænkte jeg da jeg stod op at det ville nok være en god idé at få hovedet gennemblæst,så godt med tøj på og ud.Trods at det ikke er helt så meget vand ved åen i dag,kunne jeg ikke gå langs den,der var det for vådt til.



I må have en rigtig god blæsende torsdag derude. Min står på afslapning og scrap til aften,jeg glæder mit til at møde de "scrappe-gale" piger igen.
Det er jo også en mærkedag i dag,mere om det senere.....

Knus og kram herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)