onsdag den 15. februar 2012

Bling,bling

skulle der bare på dette fødselsdags kort.
Fødselaren elsker farven lilla og pailletter så det skulle hun ikke snydes
 for :)

Skabelonen er et fra bydonna.
Selve "vognen" er sølvfarvet og undervognen lilla.




Hjulkapslen blev lavet af en rigtig bling bling med tilhørende mønster og en simili sten. "Håndtaget" på døren er samme slags.







En lille sommerfugl til at flyve med hendes drømme,
og syet i hånden med lilla-glimmer tråd.
Et lille blomst i vinduet og skilte med navn og lykønskning.
Jeg håber hun blev rigtig glad for den.
Jeg blev i hvert tilfreds med resultatet :)

Knus og kram herfra.
8



3 kommentarer:

  1. Du er fantastisk dygtig til at kreere kort.
    Kh hanne

    SvarSlet
  2. Et rigtigt lækkert kort. Ser godt ud med bling på hjul kapslen og en skøn sommerfugl
    God aften

    SvarSlet
  3. Hold op et flot kort!!!! Helt vild med det.
    Er desværre ikke selv så god til det med papir, kort osv. Men måske det kan læres?? Måske det er lysten til det der ikke har været stor nok endnu, eller fordi jeg har lavet så meget andet.

    Flot er kortet og jeg ville blive vildt glad hvis det var mig som fik så flot et kort på min fødselsdag.

    Kram Marlene

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)