onsdag den 15. februar 2012

Jeg har en aftale

med de dejlige glaspiger i dag. Det er godt nok den "forkerte" uge,men da jeg ikke kunne sidste onsdag så måtte jeg gerne komme i dag...der plejer ikke så mange at møde op når  der er ferie. Det kunne jeg ikke sige nej til:)
Deres selskab er lige så skønt som selve materialet vi arbejder med.






De hjerter her fik jeg med hjem sidste gang jeg var til glas og de er foræret væk til min lille pige,den ældre af slagsen som fødselsdagsgave.

De "skinner" SÅ smukt når de står i et vindue, lige som mit hjerte stråler når jeg ser på mine børn.

I må have en rigtig god onsdag derude.

Knus og kram herfra
8

6 kommentarer:

  1. å de var fine. Kos deg - høres flott ut å drive med glass!

    Ha en fin onsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona;)
      og i lige måde.

      Knus og kram herfra

      Slet
  2. Hvor er de fine, dine hjerter. Det lidt rustikke look gør dem lækre.

    Jeg håber du får en rigtig dejlig glasdag.
    :-) KRAM

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge:)
      Det er det jeg kan rigtig godt lide ved dem;)

      Knus og kram herfra

      Slet
  3. Smukke hjerter.

    Varme tanker fra Marianne

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)