onsdag den 22. februar 2012

Hevet ud


blev de, strikkepindene.....ikke med stor glæde.










Trævlet op.....






Sat i igen og begyndt at strikke,gudskelov dog ikke helt forfra :D
Det babytæppe jeg har haft gang i fra lidt før nytår og skulle have været færdig med for en lille måned siden fik jeg lavet en fejl på. Øv,øv hvor blev jeg ærgerlig på mig selv.Jeg havde strikket på den ved fjernsynet og ikke haft opmærksomheden i orden...
Og DET koster....men nu kører den igen ,så det er bare med at blive færdig.




Kan i se hvordan jeg fik vendt mønstret over til vrang siden...
Så kan jeg lære det kan jeg:D




Knus og kram herfra




3 kommentarer:

  1. Det er en skam når sådan noget sker, men det bedste af det hele er, at man som regel lærer af det. ;-) Så det er nok ikke helt forgæves, søde. :-)
    Knus fra mig

    SvarSlet
  2. Min far og morfar har altid jublet når der blev trævlet op, for så går der jo længere tid inden der skal købes nyt garn.. Men surt er det altså at se alt det arbejde spildt.

    SvarSlet
  3. Det er altid skønner at strikke end at trævle op - desværre.
    Kh hanne

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)