mandag den 5. marts 2012

Babushka......

blev det til,til Isabella´s fødselsdags kort.
 Jeg går jo og tænker over det i lang tid inden deres fødselsdage,hvad for et kort de skal have...
Valget faldt på en af  Donna´s skabeloner.
Jeg spurgte hende for ikke så længe siden hvad hendes favorit farver er og svaret faldt ret hurtigt..."amma,du ved det jo godt,alle pige-farverne"...Så pigefarver, dem fik hun :)




I stedet for at sy på kortet fik jeg sat små rhinsten rundt på hendes hoved beklædning og "kjolen" behøvede ingen syning da den har et smukt rosa papir med lidt sådan "glossy" aktgigt på nogle af roserne.
Øjnene er sådan "rulle" øjne,altså de kan bevæges :)
Kinderne er farvelagt med farver jeg fik købt i lørdags....




samt denne søde stempel,der hører virkelig godt til i mit univers,med alle mine små engler :)
Apropos lørdags...der kiggede jeg til Ejsing og fik handlet lidt af det jeg "mangler":)
Det var rigtig hyggeligt og jeg fik hilst på nogle af de scrappere jeg læser med hos,det var da også rigtig sjovt:) Dejlige mennesker at møde.




Nåh..til sagen igen..papiret kunne ikke være andet end samme motiv som kortet...vel?

Indholdet i gaven får i at se mere til senere.



Knus og kram herfra.








2 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt... så fint med rhinstenene. Sjovt at små piger er vilde med babushkaer.
    Dejligt at hilse på dig også:-)
    God mandag

    SvarSlet
  2. Takk for hyggelig kommentar på innleggene mine. Jeg liker å lese dansk. Så heldig du er som har noen å lage slike fine kort til. jeg må si det er skikkelig gjennomført.Det virker som du har mye å streve med, men enda mer å glede deg over.
    Ha en fin uke. Hilsen Oliv

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)