tirsdag den 6. marts 2012

Hjerter.....

er det aldrig nok af i mit liv...selv om der er mange :)
Jeg har bare noget med hjerter....lige min favorit
Min lille pige den yngre af slagsen havde jo fødselsdag i starten af februar og jeg fik lavet et hjerte kort til hende.

Med rigtig sød text på.





Jeg klædte den halv og halv,for og bag med en lille blondeserviet.
Kartonet er fra Karen Marie og selvfølgelig med hjerter på :D







Lidt pynt skulle der på i form af blomster med vand dråber i midten og lukket med en blonde.

 Kartonet er "dobbelt," altså har en anden farve på indersiden.
Den er lukket med en lille hjerteformet "brads".

Da Helena har hjerter som mandagstema i denne uge, så bliver dette mit bidrag der til.

Knus og kram herfra



5 kommentarer:

  1. Et meget smukt kort - og hjerter får man aldrig for mange af ;0)

    Varme tankeMarianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne:)
      Sådan har jeg det også:)

      Knus og kram herfra

      Slet
  2. Svakalega eru kortin þín falleg Silla :) knús Heiða

    SvarSlet
    Svar
    1. Takk Heida mín:)

      Kossar,knus og kreistur hédan

      Slet
  3. Hvor er det et smukt hjerte... så fine blomster du også har lavet. Ha en fin dag!!!

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)