onsdag den 28. marts 2012

Hun havde ønsket


sig et armbånd af fiskelæder til hendes fødselsdag,
vores lille svigerdatter,farven havde hun selv valgt.

En lille ekstra ting fik jeg også lavet til hende,
et hjerte,hvad ellers :D
Den kan både bruges som halskæde og nøglering.

Hun blev rigtig,rigtig glad og tog det i brug med det samme.
Vi tog over til hende og "lille" i lørdags og sammen
kørte vi en tur til grænsen,søndag,hvor vi kørte hjem til aften.
Mandag når Mit hjerte var færdig på arbejde kørte vi til Århus igen...
han havde nemlig tid ved øjenlægen i går.Så det har været lidt hektiske dage her på det sidste.
Men givet masser af glæde. Nu har jeg et møde med glaspigerne.

Kan i have en rigtig god onsdag derude.

Knus og kram herfra
8

2 kommentarer:

  1. Det lyder hektisk, men jeg er også sikker på at I har hygget jer meget.
    Jeg skulle da lige have vidst at turen gik til grænsen ;-) men pyt med det, søde.
    Knus og kram fra mig

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine sager. Heldig svigerdatter du har!!

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)