mandag den 26. marts 2012

Nyt liv


er mandagstema hos Helena i denne uge.
Jeg kiggede mine billeder i gennem og fandt denne her fra en tur til havet for ikke så længe siden,i rigtig gråvejr og kulde.
På vej hjem kørte vi forbi noget, der var bare grønt i grønt:D (underligt at det var lige mig der spottede det, ikke? :D )
 Jeg syns at det er SÅ livsbekræftende at trods vinter,blæst,kulde og regn så kommer der
"nyt liv" hele tiden,derfor faldt mit valg på dette billede,trods at det er lidt mørkt:)

Jeg var jo til fotokursus i lørdags...uha DET var godt.
jeg lærte helt vildt meget og nu kan jeg bedre bruge min faste følgesvend :)
Jeg fik masser af nye fif til alt muligt, også til alternativ til et macro objekt :D mere om det senere.
Mikkel er en vidunderlig lærer og lærer rigtig godt fra sig.
Jeg har været på kursus ved ham før og der lærte jeg rigtig meget. Der blev snakket om at oprette en foto-klub der ville mødes måske en gang om måneden. Jeg syns at det ville være en super god idé.
Nåh nok om det lige nu.

Kan i have en rigtig god mandag derude,den ser lidt grå ud,men der er lys i sjælen:D

Knus og kram herfra.
7




8 kommentarer:

  1. Meget smukt billede med nyt liv!
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  2. Det er så dejligt at se nyt liv i naturen. :-)

    SvarSlet
  3. Fint fotat. Vad KUL det låter med fotokurs.
    Ha en fin fotovecka!

    SvarSlet
  4. Alltid deilig å se nytt liv i naturen.

    SvarSlet
  5. Så vacker bild på mossans fröställningar...regndropparna/dagen förhöjer det hela!

    SvarSlet
  6. Vilken läcker bild..härligt när det spirar på nytt !

    SvarSlet
  7. En falleg mynd Silla... og fallegur texti líka :) kv. Harpa frænka

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)