søndag den 27. januar 2013

Den blev meget scrap



hyggen i vores lille scrap klub,på den gode måde:) Vi fik midt på ugen mulighed til 
at være med åbent hus i det gamle råhus i Ulfborg,selv om vi fik
budet så sent,slog vi til.Vi var altså kun tre af de faste der kunne,
men hold da op hvor blev det hyggeligt alligevel ;) Som der kan ses på
billedet er scrap jo for alle aldre,ved vinduet sidder der en lille mand på 
6 mdr,en på næsten fem,så er der en datter,mor,kusine 
og en amma bag mobilos:) Der var rigtig mange der kom forbi og vi
fik også kigget rundt i huset på de andre arrangementer der var. 
I skulle bare se det kup jeg gjorde på vores historisk lokal arkiv.
Mere om det senere:)

Kan i have en rigtig god søndag derude, nu skal der heppes på dansk håndbold.

knus og kram herfra.

1 kommentar:

  1. Jeg nyder virkelig dine smukke fotos fra Island. Og jeg tror jeg ville have det som dig med det nye musikhus. På afstand måske ikke særligt kønt, men hold da op, siger jeg bare, når man kommer tæt på.
    Knus og kram

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)