fredag den 8. februar 2013

Ren magi,

er den for mig den magic loop. Det er nemt og dejligt at bruge,har 
allerede strikket ærmer med den,så mon ikke det der det jeg bruger 
fremover ;) Jeg drømmer om at mestre denne teknik en dag.
Det jeg strikke er er til Mit hjertes ankel,den gør så hammer ondt 
 når det er så koldt,så vi håber at sådan en måske kan tage en lille
smule af smerterne. Det næste der skal på pindene en er stempelkande
varmer til min svigerdatter,en der skal filtes, men jeg mangler altså en opskrift,
så hvis i kommer i tankerne om en så tager jeg gerne i mod lidt hjælp:)

Knus og kram herfra. 

4 kommentarer:

  1. ja det er smart Jeg kan ikke strikke med strømpepinde så jeg har lugtet lidt til magisk loop

    Håber det hjælper på din ankel

    God weekend

    SvarSlet
  2. Hos Unikarina kan du finde denne filtede kaffevarmer:
    http://unikarina.dk/wp-content/uploads/2012/10/Strikkevejledning-valket-kaffevarmer-no-1-2.pdf

    SvarSlet
  3. Jeg har filtet et stykke filt af forskellige farver rå uld (billigt fra Søstrene Greene), klippet det til og broderet på det. Bagefter er der sat foer i af en rest bomuldsstof. Jeg sender dig gerne mønsteret på stykket (passer til 1 liter Bodum stempelkande).
    Tag et kig her

    SvarSlet
  4. Magic loop er bare lykken. Jeg kan bare ikke hitte ud af de strømpepinde der stritter til alle sider.
    God weekend.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)