torsdag den 7. februar 2013

Vinterbørn

er tre af mine børn, alle født i Februar,så er det oftest sådan at de få "vinter gaver"
hvis jeg kan sige det sådan;) Gårdagens fødselar har længe ønsket sig en 
picnic kurv og det er jo ikke lige frem noget der kan købes om vinteren.
I efteråret købte jeg en og fik gemt væk til i går.Den var lidt bar så
jeg fik syet et inderlag til den af sommerlig stof og kanten fik en hjerte blonde på.
Hun blev godt nok overrasket....."mor det havde jeg helt glemt jeg havde ønsket mig"....
Sådan er det jo at være vinterbarn ;)

kort skulle der også laves til anledningen og da lilla er en af 
hendes farver så faldt valget selvfølgelig på den.

Kan i have en rigtig god dag derude.

Knus og kram herfra.

3 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig gave Silla :)
    Den bliver hun, uden tvivl, rigtig glad for..

    Kram

    SvarSlet
  2. Det er fantastisk at huske bemærkninger om ting andre godt kunne tænke sig, og så overraske dem med det. Mange gange har de jo glemt alt om det :-)
    Skøn gave! :-)
    Knus og kram

    SvarSlet
  3. Jeg får også somme tider noteret mig nogle ønsker der kommer helt spontant, og så er glemt, når jeg beder om ønskeseddel. Dette ønske tænker man jo ikke lige på midt om vinteren, men først når behovet kommer om et par måneder.
    Flot kort :-)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)